torsdag 14 februari 2013

Vårigt födelsedagskort

Det mesta på det här kortet har jag fått i en swapp, som jag var med i. Temat på sakerna som skulle swappas var "våren".

Skissen kommer från http://lillblommanskissar.blogspot.se Det är första gången jag deltar i en utmaning, så det är spännande! Håll tummarna för vinst, för det var ett jättefint paket man kunde vinna :-)
Så här såg skissen ut som jag har följt.

Eftersom jag fått det mesta materialet, så vet jag inte vart de kommer från. Jag har iallafall färglagt med promarker enligt nedan
Hud: Dusky pink, blush, ivory, pastel pink
Hår: Cocoa, cinnamon, tan
Klänning: Amethyst, orchid, lavender
Tröja: Mulberry, fuchsia pink, blossom
Byxor: Grass, apple, meadow
Tofflor: Cool grey 1, 2, 3
Hårband: Magenta

1 kommentar:

  1. Men åh vad roligt! Din första utmaning och så väljer du min! Vilken ära! Ett jättesött kort med glada härliga färger och fina detaljer! Kramar!

    SvaraRadera